Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ
αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α.
Ζ1-891/2013) - Επιστροφή προϊόντων
Ο Πελάτης
μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό
κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την
παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στην
κεντρική αποθήκη της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στην
κεντρική αποθήκη της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online
παραγγελίες ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος πριν από την επιστροφή των προϊόντων
να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ, είτε μέσω
τηλεφώνου (τηλ:2351 235 505), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail
στην ηλεκτρονική διεύθυνση:info@babytale.gr). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το
ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό
κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και
προϋποθέσεις:
i. Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14)
ημερολογιακών ημερών από την παράδοση ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει
επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών
παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από
τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει
από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
ii. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη
και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που
το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει
χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν
την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ
κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με
όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως,
χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή
του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς
(απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και
του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
iii. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή,
μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για
την επιστροφή του.
iv.
v. Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα
προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την
οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στην «ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ.»
ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΟΔΟΣ ΠΑΡΘΕΝΙΟΥ ΒΑΡΔΑΚΑ 18 , Τ.Κ. 60132.
vi. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην
περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, εφόσον έχει
εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα
για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη
ενέργεια. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το
χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση
που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην
περίπτωση αντικαταβολής, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε
τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης. Στην περίπτωση που ο
Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το φυσικό κατάστημα», η
επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται τραπεζικά , είτε με την επιστροφή
των χρημάτων (ίσου ποσού) σε δηλωθέντα τραπεζικό λογαριασμό, είτε με την
πίστωση ίσου ποσού σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα τα στοιχεία της οποίας θα
πρέπει να μας γνωστοποιήσει. Για προϊόντα που αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο
δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του
καταναλωτικού δανείου, ο Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό
σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
vii. Η επιστροφή του τιμήματος λόγω
υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14)
εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για
την υπαναχώρησή του.
viii. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον
εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο
τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
ix. Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη
διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο
διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δικαιούται να
συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
x. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με
επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η
αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα
Υπαναχώρησης της άνω παραγράφου
Το δικαίωμα
υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
• Στις περιπτώσεις που το τίμημα των
προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα BABYTALE και επιπλέον, τα
προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται
ότι τελέστηκε από απόσταση.
• Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα
προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα
οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας,
στρωματά, μαξιλάρια, λευκά είδη κ.τ.λ.
• Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί,
ακόμα και εάν έχουν ανοιχτεί.
• Στην προμήθεια αγαθών που
κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως
καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων
Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή
έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας
Η
Υπαναχώρηση της παρ. vii της παρούσας δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα ή
προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία
καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξτε στην σελίδα όροι και προϋποθέσεις πωλήσεων.
Επιστροφή Κωδικών Τυχαίας Επιλογής - Χρωματικές Διαφορές
Οι κωδικοί τυχαίας επιλογής αφορούν κωδικούς οι οποίοι διατίθενται σε διάφορα χρώματα ή σχέδια και φέρουν την αντίστοιχη ειδική σήμανση. Επιστροφές για τα εν λόγω προϊόντα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα έξοδα για την αποστολή του προϊόντος στις αποθήκες μας επιβαρύνουν εσάς. (Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται άρτια, στην κατάσταση που έχουν παραληφθεί, πλήρη, χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι άρτια και σε μεταπωλήσιμη κατάσταση).
Επιπλέον οι φωτογραφίες των προϊόντων ενδέχεται να εμφανίζουν μικρές χρωματικές διαφορές οι οποίες δεν είναι δυνατόν να αποτυπωθούν ξεκάθαρα σε όλες τις οθόνες των πελατών μας. Επιστροφές για τα εν λόγω προϊόντα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα έξοδα για την αποστολή του προϊόντος στις αποθήκες μας επιβαρύνουν τον πελάτη, σε περίπτωση που έπειτα από έλεγχο διαπιστωθεί η πιστότητα των χρωμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα .